Thursday, June 1, 2017

Nota double ye.LL #2

Assalamualaikum..
                  IM STILL LEARNING
saya nak awak faham maksud im still learning in every mistake i made..saya cuma manusia biasa..kalau awak nak tegur,then, its good for me..baguslah kalau awak mampu menegur saya dengan sabar..memang tak dinafikan awak yang saya bagi first impression memang garang...memang sejenis yang sangat series dan tekun bila buat kerja..i know that...kalau tak awak takkan berjaya macam sekarang.yaaa,awak kuat..awak baik..semua positif things awak ada,bila lagi saya nak jadi positif kalau bukan kawan dengan orang yang positif..
Awak nak tegur,tegurlahh saya terima..and im still learning..learning from mistake..kalau awak tegur saya,maknanya awak suka nak membimbing saya..kannn,betul tak?betul tak?
Bimbinglah saya hingga ke jannah..chiaaa chia chia..huhu
Dan berkenaan diri awak pula,also have some relation about im still learning..
Awakk,kita baru sahaja berkenalan kan..
Maaf jika saya terlepas cakap yang buat awak terluka,kecik hati...saya cuma ingin bertindak jujur dengan apa-apa perkara,tu terkadang menyakitkan hati orang..
Masih dalam learning process nak kenal hati budi awak walaupun saya dah mula rasa mcm setahun dah tak jumpa padahal baru beberapa hari tak jumpa..inikah yang dikatakan rindu?....auch..overacting plaa rasa..
Bukan terlebih drama,tapi memang the truth from heart to heart.. 
Macam dah panjang membebel,padahal nota pendek je..macam biasa,idea banyak sangat dalam otak tapi bila dah menulis aduii meleweh-leweh utara ke selatan.hahaha.
So next time,kalau saya macam blur-blur ke,mabuk ketum jap,banyak sangat tanya,banyak sangat benda nak tu bermakna saya hanya mahu belajar...sesuatu perkara itu mungkin baru pada saya,tapi tidak bermakna awak berhak untuk menindas saya...hmmmm..
Saya perempuan,sebagai lelaki..awak lindungilahh saya seadanya..
Doa yang baik-baik kehh..aminn..
Harini tak tahu nak bagi lagu apa tapi tertangkap lagu ini..bolehlahh,sedih jugak..
I hope u understand...




Assalamualaikum.
Lia Zakiah Cerdik.

No comments:

Post a Comment