Monday, July 31, 2017

Getting more sensitive

Assalamualaikum..


I dont know what to say..
My sensitive feeling not only mentally though physically.
After few days,i felt so stressed and try to be a positive minded,finally my body really like hell having fever and i dont even care about myself still going to do work as usual..
Awak cakap saya tak boleh kawal my feeling kan..dan saya cuba untuk elakkan dan kawal as you want...i move further try to make a distance from you but physically im lose...mengalami demam tapi saya buang rasa sakit tu,sebab saya tahu saya kuat..


Kalau awak rajin baca post saya ni,encik yell..
Saya tanya adik,tanya mama betul ke saya demam..mereka cakap,haah panas..then mama suruh makan panadol dan tidur tanpa fikirkan awak...tapi tengoklah apa yang saya buat ni,fikirkan awak lagi..masalahnya keadaan sekeliling buat saya memang fikirkan awak..pergi sekolah naik kereta,scroll news name of you comes out..everywhere is you...but the reality is you are not in front of me just an imagination..

Saya mintak maaf tak pernah appreciate apa yang awak buat untuk saya..cuma saya nak awak tahu..benda ini semua saya letak pada besarNya kuasa Allah..sakit itu kifarah dosa,beri saya peluang untuk berubah..sabar je yang saya mampu..

Kun fayakun.

Jadi,maka jadilah ia..





Assalamualaikum







Yang kena berehat daripada fikirkan awak,

Lia zakiah cerdik



No comments:

Post a Comment