Saturday, July 29, 2017

No regret

Saja nak buat post ni sebab nak bagi encik yell tertanya-tanya berbaloikah keputusan awak tu..
Saya takkan rindu awak selagi awak tak rindukan saya.the truth is yes i been missing you so much..
Sori if i cant appreciate u as much as you want..sy cuma seorang yang tidak punya apa-apa,cuma hati..hati yang awak cakap saya tak dapat kawal..
Tak dapat kawal perasaan.. Bukan senang nak kawal perasaan,tambah lagi secukup rasa dugaan-dugaan yang datang tidak kira besar ke kecil ia tetap jugak akan membuat seseorang itu lebih tertekan..

And i know u understand my planning as i already work as teacher..before this,i dont even plan to meet you.to fall like this..so sick.. We were just friends right,yes i know..
Saya ada planning saya dan berharap sangat awak dapat bekerjasama dengan planning saya tu,kuasa Allah itu besar..dengan izinNya,mungkin rancangan Allah itu lebih baik daripada rancangan saya...
Tolong encik yell jangan macam-macam..biarkan sahaja semua ini berlaku,kalau nak jadi mesti cepat je berlaku dan awak pun akan rasa seperti tak menyangka perkara itu akan berlaku..

Istikharah..
Awak dah buat banyak ibadah ke untuk semua ini?tapi tak perlu kot bagitahu kt sini berapa banyak dah awak buat sebab takda plaa dalam alquran suruh bagitahu kt media sosial berapa kali kita kena solat istikharah semua kan...
Yang cuma ada.
Surah annur ayat 32.
Pergi refer sana..



Setiap malam sebelum tido,sis mesti kena sedekah alfatihah untuk awak nak bagi kurang rasa sakit itu..kurang rasa rindu tu,kurangkan diri ini daripada ingat kat awak.banyakkan sedekah bagi awak sihat,bagi awak lembutkan hati..
Sebenarnya banyak je detik-detik indah tapi sebabkan satu silap kecil,awak tak pernah nampak pun semua itu dan feel like im nothing for you..nobody perfect..that's all..
Never mind..we still friends,even im like missing someone who can lend me his shoulder to hear my problems..almost this two weeks memang rasa pressure sangat nak jadi macam zombie..selalunya tiap awal minggu rasa bersemangat je nak p sekolah tapi ni hjung minggu pun takdokkkkkk..penat and lacks of preparation..


Mata dah macam panda je ni,bengkak..

Dahlah tak larat nakntaip bebanyak.














Yang masih stress,

Lia Zakiah cerdik


No comments:

Post a Comment