Tuesday, July 25, 2017

Semakin Positif

Assalamualaikum

Alhamdulillah...dah beberapa kali pergi sesi kaunseling jadi terasa diri semakin baik..
Biasalah bila pagi bangun dapat mood,sampai ke malam mood dia entah ke mana..melayang-layang walaupun sebenarnya rindu itu menyakitkan tapi sebab dah dapat mood..rasa positif yak amat...lebih-lebih lagi dah kurangkan penggunaan media sosial..

Cikgu kaunseling bagi pendapat.
'CINTA PADA KERJAYA'


Ya Allah rasa macam blink blink mata tiba-tiba dapat idea..bahagia sahaja rasanya..
Terima kasih buat semua yang berjaya membantu saya membahagiakan diri..
Tidak dinafikan,encik yell juga individu yang buat saya bahagia..dia pernah cakap kesian pada saya tapi saya biar je dia cakap tak pe saya okay je..thanks sebab ambil berat tapi saya je yang tak pernah endahkan..sori awak,manusia tak sempurna..

Sayang pada anak-anak murid juga sudah mula hadir walaupun mereka masih berdegil dan main-main cikgu garang pun sama je. 😤😤😪😪😪

Rakan-rakan sejawat juga banyak beri nasihat.semua cakap dengan saya,doa yang baik-baik je..biasalah manusia,ada yang setuju...ada jugak yang tidak setuju..maka dengan itu,marilah kita tidur,mohon doa dikejutkan bangun malam..istikharah mintak petunjuk dengan Tuhan lebih benar dan tepat berbanding dengar pendapat orang yang berbeza itu,makin pening je nanti...moga diri ini semakin sabar dan tabah..

Masih boleh husnozun lagi dengan awak,encik yell....rindu,tahu tak?
Hahaaha...

Ok gud nite assalamualaikum awak semua..









Yang sudah positif,

Lia Zakiah Cerdik

No comments:

Post a Comment