Tuesday, September 23, 2014

Aktiviti UPSI memang best!

assalamualaikum.. lia.Z.C memang tidak boleh tahan dan tergoda untuk jooin program yang mana-mana organisasi anjurkan. Ya Allah series dah janji dengan mama nak lebih focus untuk sem ni.Tapi apakan daya diri ini masih lagi tidak tertahan dengan program yang ada.Tarikh yang diberikan juga amat sesuai dan tidak clash.Cerita teruslah aktivitinya nampak sikit yang lia.Z.C dah plan ape yang lia.Z.C nak buat sepanjang sem.Kebiasaannya memang seronok program.


Pertama sekali hujung minggu ni. 26-28 September 2014

Are you dare?

Yes,I am.
Dia dah listkan dah aktivitinya.tapi lia.Z.C still nak jugak pergi..Hujung minggu lia.Z.C memang sentiasa penuh dengan program sejak dari semester Dua.

Untuk bulan oktober plak,lia.Z.C ada program baktisiswa di Kota Damansara.Macam best jahh sebab dekat dengan rumah akak lia.Z.C..huhuhu.Program,program jugak,family kena jugak selitkan...

Seterusnya November best sikit,under Sekretariat Rakan Muda.Ini lagi best sebab ini kempen untuk mengurangkan pembalakan di sana.lia.Z.C ni dahlah sayang flora and fauna,so kerja-kerja yang macamni lah z suka.im love adventure.i love forest.i love green..






#savekenong














Setakat ini,ini sahaja program lia.Z.C yang lia.Z.C join,taktahu lah kan nanti ada prgram lain yang lia.Z.C join lagi...Program UPSI photographer dan program ilmu from rakan masjid UPSI pun menanti lia.Z.C untuk join..hihi..

itu sahaja yang lia dapat tulis harini..
i love you alzz..
huh,pastu lau ada program yang best2 mcm di atas,ajaklah lia.Z.C.
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment