Monday, December 8, 2014

1st GA by eyzamiel :BB Cream Seqy Beauty

BB Cream Seqy Beauty ini merupakan produk yang berfungsi untuk menutup semua cela yang ada di muka.BB cream ini boleh dipakai oleh semua jenis kulit.Teksturnya yang lebih ringan dari foundation dan dijadikan sebagai essential krim yang sesuai untuk orang Asia, menutrisi kulit, menegang dan menghaluskan kulit .Malah,ia juga melindungi kulit dari sinaran UV yang boleh menyebabkan bintik hitam muncul di wajah  (SPF   30+) yang berfungsi melawan sinar Violet dan pencemaran udara sehingga menjadikan kulit tetap sihat.
Selain itu,BB cream ini dapat memperbaiki masalah kulit dan melindungi kulit dari bahan-bahan kimia berbahaya menghasilkan Wajah yang tidak berminyak sepanjang hari dan melambatkan penuaan.

harga sebotol cuma RM 55 (semenanjung) dan RM 60 (Sabah / Sarawak) Sesiapa yang beli ngan sis Eyza... dia akan bagi Free Postage dan Free Gift... dan kalau korang bagitau yang korang pembaca blog dia... dia akan up sikit hadiah yang lagi best... :) 


Untuk pertanyaan / pembelian : Whatsapp atau Mesej sahaja 013-3151382 Instagram : izz_zara_shoppe email : eyzafarza@gmail.com.


http://eyzamiel.blogspot.com/


jemput join kengkawan...
tq.


No comments:

Post a Comment