Saturday, March 28, 2015

Crazy Futomaki di Umi Sushi Tanjung Malim

assalamualaikum..

seronoknya dapat spend time dengan kakak blogger ina ainaa. Setelah beberapa kali set date,akhirnya dapat makan sesama dengan dia dan sepupunya,Kak Shira di Umi Sushi Tanjung Malim..

Lia menyantap Crazy Futomaki yang sangat sedap dan sentiasa menjadi pilihan lia bila mengunjungi kedai ini.. Harga bagi sepinggan Crazy Futomaki ini RM 15.90 . Buat mereka yang selalu tertanya apakah rasa? sushi yang ni memang masak punya.. Selalu orang tak masuk tekak bila dengar sushi ini separuh masak,tapi menu ini memang memberi rasa campuran melayu dan jepun. Isi di dalamnya terdiri daripada ketam,sotong,telur dan timun kemudian dibalut dengan salad,rumpai laut..lapisan paling luar pula menampilkan rasa rangup daripada serbuk roti.

Selain daripada itu, ada juga menu yang kita boleh pilih mengikut pinggan. Yang meja pusing-pusing tu bermula dari RM 1.90 - RM 5.90 . Ha,kat meja pusing-pusing ini ada macam-macam rambang mata nak pilih.. yang kat meja ni ye ada sushi yang separuh masak.. lia suka sushi yang ada telur ikan,nanti dia feel like pop-pop in mouth.. huhu..


Jemput makan Crazy Futomaki yang menggilakan orang.. huhu


Thanks buat kakak-kakak yang temankan Lia jenjalan.
kak ena and kak shira.


Mohon sesiapa yang nak turun Tanjung Malim boleh roger lia sebelum bulan 7 before cikgu lia berkhidmat sebagai guru praktikal.

assalamualaikum.

4 comments:

  1. wahhh sedapnya sushi tuh...terliur akk menengok....lame dah xmakan sushi :D

    jindrisska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohla turun tanjung malim saya bawak akak pergi makan sini..nak?

      Delete
  2. bestnya jalan jalan makan makan....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak lagi tempat nak pergi makan,,huhu..jalan jalan cari makan..

      Delete