Saturday, July 8, 2017

How to stop it ?

Assalamualaikum..
Im not the best planner.and im weak..
Seorang penulis ialah seorang yang suka sangat simpan banyak benda dalam otak dan dalam hati tak siapa pun tahu. Bila kita jujur orang tak percaya,bila kita tipu dia pertikaikan plak...so people what are you want?

saya cuba jujur dengan diri saya sendiri sebab tu i tell u the truth and u never understand it...sebenarnya awak pun dah mula sayang saya kan? tapi malu nak bagitahu,chia chia...sila jangan tipu diri sendiri..

saya bising,banyak bebel awak cakap saya banyak sangat cakap...saya diam,kurangkan topik bercakap awak cakap saya bosan,awak misunderstand dengan saya..
dah la,awak pergi je cari ring and i bet u,kita akan jadi lebih different after that.believe me,and ull know how much worth is it..sekarang mungkin tak nampak,dengan perangai masing-masing yang nak menang je... cuba seorang mengalah, pastikan bahagia itu akan datang.. amin..

banyak lagi benda kita nak kena belajar memandangkan kita ini masih muda..masih banyak lagi perkara yang kita perlu cek satu per satu tanpa kita sedar. 



memang silap sis lia.z selalu sangat tak appreciate you after meeting but how much u appreciating me?i know there is no point at all sometimes feel like wasting my time,my energy but i ask u again,how much did u appreciating me?...for me,its enough u right beside me,but how far the worth of every meeting we made?... sebenarnya situasi ini,bukan untuk menyalahkan satu sama lain....situasi ini adalah untuk salah seorang memulakannya,bukan hanya sekadar tarik tali.everybody is asking me,are you with him? no,we just friends...did this answer appreciating me?,where you want me to appreciate you?but u did find how much it worth for me?




just make a step to make it worth,dear..
i love you..





























truthfully missing you,
Lia Zakiah Cerdik

No comments:

Post a Comment