Thursday, July 6, 2017

Masih setia

Assalamualaikum
Sebenarnya awak ok ke tak encik yell..
Did ive do something wrong?..
Kalau encik yell diam,sis lagi diam..
Sis lia.z mengaku kat sini memang sis sayang dah,tapi saya pun tak tahu lah how far is our relationship..
Sudahlah awak,tak boleh tahan dah perasaan ini..pergi cari ring sana,datang rumah saya..and i know if Allah said yes,yes it will happened.. Kun fayakun..
Jadi,maka jadilah ia.. Everytime we set time to meet its look like very smooth and we very much care each other..mungkin itulah cara kita mengenal hati budi..
Berdasarkan pengalaman orang dewasa,mereka pernah pesan.. Pasangan kita yang sebelum bernikah,dan selepas adalah berbeza...jadi sis lia.z masih boleh percayakan awak walaupun banyak jugak bad things u do to me..and im here,still setia of waiting...u know,penantian adalah satu penyeksaan..my mom banyak kali cakap,kalau suka just go with him...bukan tak bagitahu..bukan tak jumpa..bukan tak cakap saya rindu awak..
Yang penting teruskan istiqamah untuk husnozun setiap apa yang berlaku dalam perhubungan kita..mungkin sekarang kita rasa masing-masing memerlukan masa untuk bersedia menjadi lebih baik atau mungkin lepas daripada terlafaznya akad yang indah itu,kita akan jadi lebih baik..kita takkan tahu kuasa Allah,tapi percayalah jika kita husnozun antara Allah,awak dan saya pasti kita dapat merealisasikan impian ini dengan mudah dan lebih diberkati.  Jadi sekarang ini awak percaya ke tak saya memang suka kat awak????????...
Awak memang sumber inspirasi saya selepas Allah dan rasulNya..amin..tapi saya tak pernah paksa pilihan awak sebab jodoh itu rahsia Allah.. In sha Allah semua akan menjadi indah jika awak cuba buatkan ia lebih bernilai daripada luar jangkaan awak..bukan tak bagitahu belanja buat kahwin standrd nowadays is rm20k... Sy boleh tolong tapi hanya awak sahaja yang boleh decide,im just preparing myself for you...
Jadi,bila kita boleh tunang awak?


🙈🙈🙈







Yang rasa banyak lagi benda nak beritahu awak,
Lia Zakiah Cerdik

No comments:

Post a Comment