Tuesday, July 18, 2017

uncertainty

assalamualaikum..


lia.z mintak maaf jika banyak buat salah pada awak..
tidak kiralah tersurat atau tersirat..
dah mula sayang tapi bukan mudah untuk meluahkan sebab semua ini hanya akan berlaku dengan kuasa Tuhan..

alhamdulillah juga ramai kawan lia.z yang masih ada support diri lia.z tapi kita kena percaya kawan-kawan juga ada komitmen lain bukan setakat nak melayan kita sahaja..
tak semua orang boleh full time jaga kita..walaupun mak ayah kita sendiri...yang boleh jaga kita full time ialah Allah SWT..dan dia juga menjaga jodoh kita..ia menjadi rahsia antara kita dan Allah.

buat encik yell, walaupun perjalanan kita agak smooth pada mulanya tapi saya faham. saya redha. sebab saya percaya kuasa Allah itu indah..mungkin ada hikmah yang berlaku atas semua ini..
kalau Allah kata nak jadi,jadilah ia..learn..
the only word best to describe is LEARN.

saya tetap akan mendoakan yang baik-baik untuk awak walaupun banyak dah kawan-kawan saya berpesan JANGAN PERCAYA SANGAT DENGAN ORANG tapi sis tahu sis boleh mempositifkan semua ini sebab sis tahu ini semua adalah baik untuk diri sendiri jugak..

memang stress,tambahan pula mendengar berita yang memang sedih..lagilah rasa depress...so much,so i offline all my media social which is i dont really remember the password..kahh kelakar kan tak pernah ingat password sebab fon selalunya memang dah online..so tak pernah ingat katakunci yang mana..uninstall all of them except twitter and this blog..
memang suatu ketika dahulu berperasaan sebegini untuk offline segala mak nenek tapi tak boleh sebab diri ini memang memerlukan social life and contact my friends. Now,sebab dah bekerja saya harap saya akan lebih fokus dalam menge'edit' ebrm dan buat semua kerja sekolah..


saya akan tetap rindukan awak..mungkin ini post terakhir saya sebab saya nak log out this blog and log out email..so mungkin memang dah tak ada masa untuk berblog,bercontest,ber blah blah blah..

akhir sekali,saya mintak maaf jika banyak buat silap..







No comments:

Post a Comment