Wednesday, August 23, 2017

Tone down your ego

Assalamualaikum..

Actually i felt 'tawar hati'because of i dont realize that was my ego who really angry with my friends. Today, also such a busy day eventhough the ubb's activities is done.
Tomorrow gonna be sambutan pelancaran hari kemerdekaan before we going holiday.. Whatever happens,i believe in 'kun fayakun'...

Even i was too busy,my friends ask for outing and watching cinema movie 'bad genius'..
Im going back home about 2.30 pm and buy a cake to treat my lalala friends while they arr waiting at cinema on 3.00 pm.. But,i arrived there at 3.30pm dont even care about the time past about half an hour to watch together with them.

Thanks my friends because reminding me how worth it is,and still can accept me..
Whatever lah..adat berkawan,tipu kalau tak gaduh..tapi yang aku kelakar sampai boleh tipu ek wedding cancel sebab taknak bagi aku datang ke macammana taktahu lah tapi nanti kalau cancel betul-betul bukan salah aku kan?..


Tak tipu,hati masih rasa kosong dan mungkin ego itu masih ada lagi.tak boleh kot nak bezakan ego dan sayang..

Banyak kot lagu yang berkaitan dengan ego dan sayang...
Malu-malu tapi mahu.


Dah cuba diam,dah cuba kawal,dah cuba taubat,dah dan dah..
Sekarang memang waktu untuk lia.z kurangkan bersosial..walaupun sosial ialah hidup saya tapi saya mintak maaf jika saya tidak friendly buat masa ini sehinggalah pintu hati saya terbuka untuk semua balik ye..awak,kalau awak melayan sangat pun,awak takdalah matang sangat dan perlu ke nak berselisihan faham lagi macam school boys?..
Saya tak pernah letak harapan itu pada manusia..saya letak harapan itu kepadaNya..terima kasih kerana tolong menjelaskan untuk berikan petunjuk,tapi petunjuk Allah itu kita takkan pernah tahu..jodoh itu rahsia Allah..saya tak berani untuk berkata tidak berkata ya kerana jawapan itu bukan kita yang buat..
Kenapa tiba-tiba emosi plaa ni?😂😂😂😇😇😇.stop that.



Thanks for those making my day.. 😘😘😘😘


Tengoklah huga-huga mereka ini,yes saya percaya kuasa Allah itu indah.
Nak sambung baca bukulah cuti begini,mohon dapat habiskan ketik cinta menyentap dalam masa 3 4 hari je..
Baiklah,mcm dh panjang borak.bye.








Yang nak p baca kcm,

Miss santapan minda

No comments:

Post a Comment