Thursday, September 7, 2017

Best Brain Remedy : COOLblog


         Semenjak daripada umur belasan tahun lagi sis lia.z sudah mula mengenali sebuah kiosk ice blended yang sangat ceria dan meriah.kiosk ini membuatkan sis lia.z tertarik untuk mencuba..
        Kiosk ini bertahan sehingga kini dan Sememangnya jadi penawar  buat setiap individu untuk menjadi lebih COOL.
Semakin banyak cawangan yang dibuka seluruh Malaysia dan mudah didapati.
Ya ampun,lebih mudah dan senang apabila anda dan rakan-rakan anda sedang kehausan setelah outing tak ingat dunia..bincang dengan rakan-rakan dan pilih perasa yang berbeza kemudian anda boleh berkongsi rakan-rakan anda perasa  COOLblog masing-masing..Apalagi,mulalah membuat pilihan minuman apa yang mahu dibeli samaada jenis 'ice blended' atau 'smoothies'..
       Banyak pilihan yang mereka beri mengikut citarasa anda sendiri... Just mix and match them... Pilih minuman dan tambah topping..
        Jadi harini setelah berhempas-pulas mencari rezeki,sis lia.z menyempatkan diri untuk mencuba minuman baru diperkenalkan oleh coolblog malaysia iaitu oreo chips chocolate smoothies.. Sis lia.z suka part kriuk kriuk coklat cip tu yela sebab sekali dengan ice blended kan,jadi dia keras dan kriuk kriuk dalam mulut..


   
          Sasaran lia.z untuk perasa seterusnya ialah chocolate banana oreo smoothies memandangkan mereka sudah kehabisan stok di coolblog cawangan segamat. Itu buktinya perasa ini memang diminati oleh ramai orang..






Peminat tegar minuman COOL blog,

Lia Zakiah Cerdik

No comments:

Post a Comment